Squashliigakierroksen SM-sarjan tulokset 23.3.24

Posted on Posted in Jäsenkirje, Kilpailut, Tiedotteet

Kouvolan Squash-seura jatkoi vahvoja esityksiä squashliigan viimeisellä runkosarjan kierroksella Espoossa. Kouvolaan matkasi 7 pistettä kahdeksasta mahdollisesta. KSQ voitti tänään puhtain 4-0 numeroin loukkaantumisista kärsivän Mikkelin ja Rukan 3-1.

Runkosarjan voitosta käytiin raivoisa taistelu keski-uusimaalaisen JSK Squashin kanssa. Joukkueet päätyivät tasapisteisiin runkosarjassa, joka tarkoitti keskenäisten otteluiden vertailua. Koska nämäkin olivat tasan, ratkaisi muutama yksittäinen erävoitto edun JSK:lle. Runkosarjan voittaja saa valita playoffseissa välierävastustajansa sekä edustusoikeuden seurajoukkueiden EM-kisoihin.

Kouvolan joukkueessa tuplavoitot ottivat lauantaina tshekkiläinen Martin Svec, moninkertainen Suomen mestari Olli Tuominen sekä Arttu Moisio. Janne Järvinen nappasi ensimmäisessä ottelussa voiton Mikkelistä. Toisessa kohtaamisessa pelattiin henkilökohtaisten SM-kisojen pronssiottelun uusinta. Lukemat olivat tällä kertaa samat ja Järvinen joutui toteamaan nuoren Oskari Laitisen paremmaksi tänään.

Pelaajamanageri Riku Mehta: ”Olen todella ylpeä joukkueen suorittamisesta tänään. Runkosarjan voitto lähti käsistä pienimmällä mahdollisella erolla, mutta kostetaan tämä playoffseissa. Jännityksellä odotamme kuka meille tulee vastaan. Oma veikkaukseni on väkivahva Sc Ruka. Joukkueen kunto luo tällä hetkellä uskoa siihen, että pokaali voi edelliskauden tapaan jäädä Kouvolaan.”

Tulokset:

KSQ-Mikkeli 4-0