Koululaispäivä Tähtisquash-hallilla 19.3.24

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet

Koululaisten squash-päivää vietettiin Tähtisquash-hallilla tiistaina 19.3.24.

Kouvolan Squash-seura tarjosi jälleen ala- ja yläkoululaisille mahdollisuuden tutustua kivaan harrastukseen. Tilaisuuteen tarttuivat opettajat ja oppilaat Kuusankosken Kymintehtaan ja Keskustan kouluista. Päivän aikana hallilla vieraili 50 oppilasta ja heitä opasti lajiin KSQ:n puolelta Kari Kylliäinen, Paavo Parviainen ja Keijo Petelius. Aluksi kerrottiin tärkeät säännöt turvallisuudesta, jonka jälkeen tutustuttiin mailaan ja palloon. Kaikilta lähti pompottelut hyvin käyntiin kuin myös lyöntiharjoittelut. Parasta päivässä oli tietenkin kun päästiin pelaamaan. Lämmin ja hiki tuli oppilaille kuin myös ohjaajille!
Harjoittelun ja pelien jälkeen käytiin loppukeskustelut ja toivotettiin kaikki tervetulleiksi KSQ:n junnutreeneihin jo heti torstaina. Toivottavasti saadaan taas uusia pelureita kivan harrastuksen pariin.
Teksti: Keijo Petelius
Kuva: Katja Karén