Halli

Tähtisquash - Toiminnantäyteinen hallimme

Squash-halli on yhdistysvetoinen ja sen toiminnasta vastaa Kouvolan Squash-seura ry.

Halli on auki MA-SU klo 7:00 - 21:00. Ajan varaukset netistä omalta sivustoltamme.

3 kenttää
Saunat ja pesutilat naisille ja miehille
Tilava ja viihtyisä kahvio

Seuran peli-illat syys-toukokuun aikana:

Seura-ilta
maanantaisin klo 18.00 alkaen, kaikille jäsenille

Pelataan tasoitusjärjestelmällä.

Hinta 7 € per ilta.

Naistenilta

tiistaisin klo 17.00 - 18.30.

Naisten oma peli-ilta tiistaisin alkaen klo 17.00 (mukaan voit tulla myöhemminkin), kentät varattu klo 18.30 asti.

Hinta 7 euroa / ilta / pelaaja. Ohjelmassa squash-ohjausta, pelaamista, jumppaa, venyttelyä, saunomista ja seurustelua.

Pelikaverin löydät hallilta, joten voit tulla helposti yksinkin.

Juniori-ilta

torstaisin klo 17.30 – 19.00 aloittaville junioreille ja pidemmälle kehittyneille 18.30 - 20.00.

ohjattua harjoittelua ensimmäinen tunti ja vapaata pelaamista seuraava puoli tuntia.

Avoin kaikille 8 – 18 vuotialle. Tarvitset vain peliasun ja sisäpelitossut. Mailat ja pallot saat tarvittaessa hallilta.

Illan hinta on 3 €/pelaaja.

Vastuullisina vetäjinä Jan ja Keijo.

Seurailta

perjantaisin klo 18.00 alkaen. Avoin kaikille, vapaata peliä, opastusta haluttaessa, racketball kokeilu mahdollisuus.

Hinta 7 € per ilta.

Rohkeasti mukaan vaikka et olisi aikaisemmin käynnyt. Pelikavereita löytyy aina!