KSQ Yritysilta 20.3.2024

Posted on Posted in Jäsenkirje, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet, Yleistä

Keskiviikkona 20.3.2024 vietettiin Yritysiltaa Tähtisquash-hallilla. Iltaan osallistuivat kutsuttuina Kouvolan Squash-seuran yhteistyökumppanit. Illan ohjelmassa oli hallin, hallipalvelujen ja seuran esittely sekä tilannekatsaus, Kari Kylliäisen esitys: Tiimiäly – työyhteisön kilpailuetu ja eväät menestykseen. Squashiin pääsi tutustumaan henkilökohtaisesti sekä seuraamalla Matti Pöljön, Tero Tapiolan ja Jukka Reinikaisen toteuttamaa varsin värikästä näytösottelua.
Pöytä oli katettuna sekä suolaisilla että makeilla herkuilla, suurkiitokset emännille, Sanna ja Ulla!
Illan aikana todettiin, että yritysten henkilöstön jaksamisesta tulee huolehtia. Liikunnalliset henkilöstötilaisuudet, virkistyspäivät ja palaverit Tähtisquash-hallilla ovat oiva tapa tähän!
Teksti: Keijo Petelius
Kuvat: Sanna Lähde, Keijo Petelius