Seuraavat squash-tapahtumat

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Kilpailut, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet

Squashliiton Mika Monton tiedote seuraavista squashtapahtumista:

Seuraava Keitsi Cupin osakilpailu pelataan Helsingissä Merihaan Pallohallissa poikkeuksellisesti sunnuntaina 24.3. Ilmoittautuminen on auki huomiseen tiistaihin 19.3. saakka! Ilmoittautuminen: squash.fi -> Club Locker.

Squashohjaajan peruskurssi järjestetään sunnuntaina 24.3. Helsingissä Merihaassa. Huomaattehan, että jos aikoo mukaan toukokuussa järjestettävään 1-tason valmentajakoulutukseen, on ohjaajakurssi suoritettava ensin! Virallinen ilmoittautuminen on päättynyt, mutta jos joku vielä haluaa mukaan, niin ota yhteys Mika Montoon suoraan.

HSRC järjestää 6-7.4. Dunlop Cupin 50v juhlakilpailun. Ilmoittautuminen on auki 2.4. saakka.

Muistattehan myös, että Squashliiton verkkokauppa on avattu! Sikäli, kun haluatte ja tarvitsette superhienoja ja käytännöllisiä squashaiheisia peli- ja vapaa-ajan vaatteita, niin käykää laittamassa tilaus! Tilatut tuotteeet voi noutaa Seurashopin kaupasta toiselta linjalta, ja postitus onnistuu myös. Huomatkaa, että teknisiin treenipaitoihin saa halutessaan myös nimipainatuksen 5€:n lisähintaan!