KSQ juniorien pikkujoulut 14.12.23

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Tiedotteet

Kouvolan Squash-seuran junioriharjoitusten pikkujouluja vietettiin Tähtisquash-hallilla 14.12.23. Leikkimielisiin kilpailuihin ja illanviettoon osallistui ilahduttavasti 11 junioria.
Kilpailuissa tarvittiin tarkkaa kättä ja silmää, notkeutta, nopeutta ja tasapainoa. Parhaiten kisassa pärjäsi Leo Lähde. Kilpailuissa palkittiin kaikki osallistujat makeilla palkinnoilla.
Perinteiseen tapaan huomioitiin syyskauden ahkerin harjoittelija, Leo oli tässäkin paras, mutta harjoittelun suhteen syyskausi on ollut monella muullakin hyvällä tasolla.
Lopuksi palkittiin vielä juniorien Keitsi Cup-kilpailuihin osallistuneet KSQ:n juniorit, Hannes Hussi, Jaakko Hirvonen ja Leo Lähde. Pojat saivat stipendit, jotka ovat käytettävissä harjoitusmaksuihin.
Palkintoseremoiden jälkeen juniorit pääsivät nauttimaan pöydän antimista, oli donitseja, sipsejä, mehua jne.
Illan tarjoilut sponsoroi K-Market Woikantori. Suuret kiitokset KSQ:n puolesta!

Teksti by Keijo Petelius

Kuvat by Sanna Lähde, Keijo Petelius