Keitsi Cup 9.12.23 Porvoon kierros, tulokset

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Kilpailut, Tiedotteet

Junioreille tarkoitettu Keitsi Cup kierros nro 6 pelattiin Porvoossa. KSQ:ta edusti mallikkaasti ja menestyksekkäästi kova kolmikko: Hannes Hussi, Jaakko Hirvonen ja Leo Lähde.
Pelaajat oli jaettu kahteen lohkoon. A-lohkon 1. ryhmässä Hannes Hussi kohtasi Tuomas Teitin, MiSq ja Jaakko Nissisen, JSK. Tuomaksen pelivire oli lauantaina kova ja Hannes koki 0-3 tappion. Sen sijaan Jaakko Nissistä vastaan Hannes taisteli voiton viidenteen erään venyneessä ottelussa, peli päättyi Hanneksen voittoon 3-2. Playoff peleissä Hannes kohtasi HSK:n Lukas Mahoneyn, peli päättyi Hanneksen voittoon 3-0. Hanneksen sijoitus oli 3.
Jaakko Hirvonen pelasi A-lohkon 2. ryhmässä. Ensimmäisessä ottelussa Lenni Haapalinna, ESRC voitti Jaakon suoraan 3-0. Toisen pelin Jaakko voitti luovutuksella. Kolmannessa ottelussa HSK:n Lukas Mahoney vei voiton 3-0, kahden erän päättyessä jatkopallojen kautta, joten tiukkaa taistelua oli. Playoffseissa JSK:n Jaakko Nissinen oli erin 3-0 parempi, Jaakon sijoitus oli 4.
Leo Lähde pelasi B-lohkon 2. ryhmässä. Ensimmäisessä ottelussa Leon napakat lyönnit tehosivat ja voitto MyyrSq:n Casper Linnasta tuli suoraan 3-0. Samoin 3-0 erin Leo voitti myös HSK:n Otava Korteniemen. Playoff peleissä Leon hyvä pelivire jatkui. Leo vei voiton suoraan kolmessa erässä Sq88:n Miska Aartosta. Leon sijoitus oli loistava 1. sija.
Palkinnot jakoi juhlallisesti ja arvovaltaisesti itse Joulupukki! Kiva päivä kaikenkaikkiaan!
Seuraava Keitsi Cup kierros nro 7 pelataan Mikkelissä 27.1.24 ja tämän jälkeen kierros nro 8 pelataan omalla hallilla 9.3.24.
Teksti ja kuvat by Keijo Petelius

Hannes syöttää ja Tuomas Teitti MiSq on tarkkana

Jaakko vs Lenni Haapalinna ESRC
Leo ja Casper Linna MyyrSq
Jaakko saa kaulaansa mitalin
Leo saa Joulupukilta kultamitalin!
Hannes ja HSK:n Lukas Mahoney