KSQ 2 divisioonajoukkueen squashliigakierros kotihallilla 2.3.24

Posted on Posted in Jäsenkirje, Kilpailut, Tiedotteet

KSQ:n II-joukkue pelasi 2 divisioonan ottelut lauantaina 2.3.24 kotihallilla. KSQ:lla oli vastassa joukkueet Porvoosta (PompS) sekä Espoosta (ESRC IV Graphite). Joukkueen ykköspelaaja Simo Toimela puuttui kertausharjoitusten vuoksi joukkueesta. Rosterissa olivat 1. Esa Naukkarinen, 2. Teemu Tossavainen, 3. Niko Manula, 4. Janika Irjala.
Pisteitä kotihallin kentiltä saatiin kerättyä eniten kuluvalla kaudella. Ensimmäinen peli Porvoota vastaan päättyi 1-3 tappioon. Ainoan voiton toi Esa Naukkarinen. Espoota vastaan sen sijaan saatiin pelattua 2 voittoa. Esa Naukkarinen ja Teemu Tossavainen hoitivat voitot kotiin. Vielä kolmaskin tuli nelospelaajalle Janika Irjalalle, koska vastustaja puuttui. Niko Manula taisteli peleissään hienosti, lievä nilkan loukkaantuminen haittasi peliä ja liikkumista, pisteet jäivät odottamaan seuraavia otteluita.
Päivän aikana saatiin seurata hyviä pelejä, katsojia olisi hallille ja kahvioon hyvien syötävien ääreen mahtunut enemmänkin, kiitokset jälleen Karille ja Sannalle! Seuraava ja viimeinen runkopelikierros on 23.3.24 Vantaalla.

Tulokset:

KSQ-PompS 1-3