Keitsi Cup 27.1.24 Mikkelin kierroksen tulokset

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Kilpailut, Tiedotteet

Keitsi Cup nro 7 pelattiin lauantaina 27.1.24 Mikkelissä peräti 21 juniorin voimin. KSQ:ta edustivat jälleen mallikkaasti Jaakko Hirvonen ja Leo Lähde.
Pojat oli sijoitettu eri lohkoihin. B-lohkossa Jaakko kohtasi ensin Mikkelin Venla Närhen, Jaakko voitti suoraan 3-0 herrasmiesmäisellä pelillä. Samoin numeroin Jaakko voitti myös Casper Linnan, MyyrSq. Seuraava peli olikin jo tiukempi kun vastassa oli tuttu peluri HSK:sta Lucas Mahoney. Jaakko voitti tasaisen pelin kuitenkin 3-1. Finaalissa ESRC:n Akseli Lakka vei voiton 3-0. Jaakolle siis B-lohkossa hopeaa.
Leo avasi A-lohkossa pelit ESRC:n hieman jo kokeneempaa peluria Teo Niemeä vastaan. Teo vei ottelun suoraan 3-0. Toisessa ottelussa vastaan tuli Reko Ruuttu Mikkelistä. Leo vei toisen erän jatkopalloille asti ja voitti kolmannen, mutta koko ottelun Reko voitti 3-1. Viimeisessä ottelussa Leo kohtasi MyyrSq:n Markus Johanssonin, myös jo hieman kokeneemman pelurin. Leo taisteli hyvin, kolmas erä meni jatkopalloille asti, mutta koko ottelu meni Markukselle 3-0. Leon sijoitus A-lohkossa oli 6.
Ottelut kestivät alkuiltaan asti, mutta kivaa oli ja palkintocokikset vetivät suut hymyyn.
Seuraava Keitsi Cup kierros nro 8 onkin sitten kotihallilla 9.3.24. Sinne toivottavasti saamme aloittelijoiden sarjaan myös omia KSQ:n edustajia!

Jaakko Hirvonen vs Casper Linna, MyyrSq
Leo Lähde vs Reko Ruuttu, MiSq

Välillä oli aikaa seurata toisten pelejä

Leo Lähde ja Jaakko Hirvonen