Espoo Women’s Open 30-vuotisjuhlakilpailu 1.4.2023 ja Keitsi Cup 25.3. tulokset

Posted on Posted in Junioritoiminta, Kilpailut, Naiset, Tiedotteet

Ssql:n Mika Monnon ja ESRC:n Raila Luhtalan kutsu 1.4. Espoo Women’s Open kilpailuun:

“ESRC toivottaa squashtytöt ja -naiset tervetulleiksi kautta aikojen 30. Espoo Women’s Openiin Esport Centeriin, Espooseen lauantaina 1.4.2023! Luvassa on juhlakisa ja sen kunniaksi 30 ensimmäistä kilpailuun ilmoittautunutta saavat yllätyslahjan!

Naisten ja tyttöjen oma kisa pelataan tälläkin kertaa yksipäiväisenä. Mukana on kilpasarjan lisäksi harrastesarja, johon voit tulla pelaamaan, vaikka sinulla ei olisi aiempaa kisakokemusta. Kilpasarjaan tulee ilmoittautua, jos kisakokemusta on jo kertynyt. Alle 15-vuotiaat tytöt voivat ilmoittautua omaan sarjaan, jossa on edullisempi kilpailumaksu kuin muissa sarjoissa.

Kaavioita tehdään osallistujamäärästä riippuen useampia, jotta kaikki saisivat päivän aikana noin kolme ottelua omalle tasolleen sopivassa kaaviossa. EWO on siis tarkoitettu kaikille naisille ja tytöille, joilla pysyy squashmaila kädessä. Harrastesarjassa ja T15-sarjassa pelipallo valitaan sen mukaan millaiseen palloon pelaajat ovat tottuneet. Tule rohkeasti mukaan ja välitä tätä kutsua squashia pelaaville kavereillesi! Ohessa kisakutsu. Ota tarvittaessa yhteys allekirjoittaneeseen. Toimin tänä vuonna EWO:n johtajana.

Jos et ole vielä rekisteröitynyt Club Lockeriin, jonka kautta kisoihin ilmoittaudutaan, niin täältä löytyy ohjeet siihen + ilmoittautumislinkki kisaan: https://www.squash.fi/Espoo+Womens+Open+2023

Club Lockeriin rekisteröityminen on maksutonta. Muista ilmoittautua mukaan viimeistään ma 27.3. klo 18. Kisamaksu 37 euroa (T15-sarjassa 30 euroa) sisältää pelien lisäksi kisajuomaa, lounassalaattia sekä kahvia ja teetä. Kaikki sijat pelataan eli useampi ottelu on luvassa kaikille.

1-kilpakaaviossa kärkikolmikolle rahapalkinnot ja muissa kaavioissa tavarapalkinnot kolmelle parhaalle. Tuomarointitehtävissä on apua tarjolla, jos tarvis.”

Juniorien Keitsi Cup:n kierros nro 9 pelattiin Helsingissä Merihaan Palloilutalolla lauantaina 25.3.23.
Osallistujia oli peräti 27 eri puolilta Suomea. Pelit pelattiin neljässä lohkossa, pelitavalla paras viidestä. KSQ:n Hannes Hussi ja Jaakko Hirvonen pelasivat B-lohkossa ja edustivat jälleen KSQ:ta mallikkaasti.

Tulokset:
1. Niko Paasonen, HSRC
2. Markus Johansson, MyyrSq
3. Hannes Hussi, KSQ
4. Eelis Knuuti, MyyrSq
5. Jaakko Hirvonen, KSQ

Keitsi Cup kierroksia on jäljellä vielä 1 kpl, joka pelataan 13.5.23 Espoossa.

Pelien jälkeen hymy on edelleen herkässä!