KSQ 2023 seuramestaruuskilpailujen tulokset

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Kilpailut, Seniorit, Tiedotteet

KSQ:n seuramestaruuskilpailut pidettiin 22.3.2023. Pelipäivänä oli kokeiluluonteisesti keskiviikko, kun pari kertaa lauantaille ajoitettu kilpailu ei saanut pelureita jostain syystä liikkeelle.

Nyt kuitenkin pelattiin pelit kahdessa lohkossa, joista jatkettiin finaalipeliin ja pronssiotteluun.
Juniorit ratkoivat mestaruuden keskinäisessä ottelussa.

Tulokset, harrastajat:
1. Keijo Petelius
2. Petteri Taskinen
3. Vesa Korpi
4. Ari Pekkanen
5. Juha Sihvola
6. Jaakko Hirvonen
7. Hannes Hussi

Tulokset, juniorit:

1. Jaakko Hirvonen

2. Hannes Hussi

Pelien jälkeen jaettiin palkinnot (tavarapalkintoja). Lisäksi jaettiin ensimmäisen kerran Arto Kokko kiertopalkinto, joka nyt ja vastaisuudessakin annetaan peleissä parhaiten tsempanneelle pelurille. Palkinnon ja ensimmäisen nimen palkintoon sai Jaakko Hirvonen. Onnittelut!

Ilta päätettiin jälkipeleihin saunassa ja tarinaa riitti. Mukava ilta kaikenkaikkiaan jälleen!

Toivottavasti seuraavalla kerralla saadaan pelaajia muihinkin sarjoihin.
Teksti ja kuvat by Keijo Petelius

Jaakko Hirvonen ja Arto Kokko kiertopalkinto