Kirja: Olli Tuominen squashammattilainen – lajinsa viimeinen

Posted on Posted in Jäsenkirje, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet

Terve,

Seuramme jäsenen Olli Tuomisen poikkeuksellisesta squashammattilaisurasta on tekeillä kirja, jota kirjoittaa myös seuramme jäsen Heikki Kononen. Tässä alla on kerrottu lyhyesti kirjasta ja tekstissäni lainaan osin Heikin esittelytekstiä kirjasta.
Kirjaprojektin työnimenä on “Olli Tuominen – lajinsa viimeinen”. Olli Tuominen oli ammattattilaisurallaan maailman ranking-listalla korkeimmillaan sijalla 13 ja taskussa on myös 18 Suomen mestaruutta. Ollin vaikutus suomalaiseen squashiin on valtava, kuin myös vaikutus Kouvolan Squash-seuraan ja kilpailumenestykseen niin squashliigassa, kuin myös yksilötasolla.
Kirja on kirjoitettu kaikille urheilusta kiinnostuneille ja sitä harrastaville inspiraation lähteenä. Ja erityiskohderyhmänä kaikille niille nuorille urheileville koululaisille ja opiskelijoille, jotka
tavoittelevat hyvää kansallista tai kansainvälistä urheilumenestystä. Ollin tarina on erinomainen
osoitus pitkäjänteisyydestä, tavoitteellisuudesta ja kovasta työstä, joka vie maailman terävimpään
kärkeen ja tarjoaa hyvän alustan urheilu-uran jälkeiselle elämälle, Ollin tapauksessa yksilölajissa,
jossa kilpailu on erittäin kovaa. Kirjassa on runsas kuvitus. Kirjan hinta tulee olemaan noin 20-30 €/kpl.

Kustannussopimusta varten tarvitaan tietoa julkaistavasta kirjamäärästä. Hanki nyt tämä kirja itsellesi tai vaikka lahjaksi. Pyydän ilmoittamaan sitovan tilauksen ja kirjamäärän allekirjoittaneelle 27.2.23 mennessä.

Terveisin, Keijo
keijo.petelius@gmail.com