Naisten squash, Tali 7.2.2023

Posted on Posted in Jäsenkirje, Naiset, Tiedotteet

Talissa järjestetään Suomen Squashliiton toimesta squash-ilta naisille, alla Mika Monnon välittämä kutsu.
KSQ:sta kaikki Ladyt mukaan!
———————————————————————————————-
Tervetuloa mukaan Suomen Squashliiton ja Valmentaa kuin nainen –hankkeen järjestämään seurailtaan tiistaina 7.2.2023 klo 17.30−20.30.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita squashin naisharrastajat, -pelaajat ja -valmentajat.

Seurojen illassa pääset tutustumaan muihin lajin parissa toimiviin henkilöihin, luomaan verkostoja ja jakamaan kokemuksia. Tilaisuudessa saat tietoa mahdollisuuksista lähteä valmentajan polulle, kuulet innostavan valmentajatarinan ja osallistut käytännön harjoitukseen.

Ohjelma ti 7.2.2023
Klo 17.30
Kahvitarjoilu
Squashliiton tervehdys, toiminnanjohtaja Mika Monto
Talihallin toiminnan esittely, Sari Niemistö
Valmentaa kuin nainen hankkeen esittely, Sanna Erdoğan
Klo 18.00
Valmentajatarina, Marja Vainio
Klo 18.45
Tauko ja vaatteiden vaihto
Klo 19.00
Harjoitus: Linjalyönnin tekniikkaa, taktisia näkökulmia ja harjoittelua sekä peliä, Marja Vainio
Klo 20.30
Tilaisuuden päätös
Marja Vainio on pitkän linjan squash-harrastaja, kilpapelaaja ja vuodesta 2018 lähtien myös squashohjaaja ja valmentaja. Marja on pelannut squashliigaa ja -divaria sekä kansallisia avoimia kisoja vuodesta 1991 lähtien, ja harjoittelee edelleen aktiivisesti ja kilpailee masters-kisoissa. Marja ohjaa ja valmentaa eritasoisia juniori- ja aikuispelaajia sekä Espoo Squash Rackets Clubin valmennustiimissä, että yksityistunneilla. Marjalla on squashin ohjaajakoulutus sekä ESF2-tason valmentajakoulutus.
Ota mukaan mukavat sisäliikuntavaatteet ja non-marking sisäliikuntakengät sekä juomapullo. Mailan saat tarvittaessa lainaksi ja palloja on saatavilla.
Ilmoittautuminen 1.2.2023 mennessä: https://tapahtumat-coach-fi.pwire.fi/…/valmentaa-kuin…/