KSQ:n kevätkauden päättäjäiset ja muut kesän aktiviteetit

Posted on Posted in Jäsenkirje, Tiedotteet, Yleistä

KSQ:n vilkas kevätkausi lähenee loppuaan, mutta tekemistä riittää. Kesälläkin squash-pelit jatkuvat, peleistä ja tarjouksista tarkemmin jäljempänä.

Kevätkauden päättäjäiset pidetään lauantaina 25.5.24 Iitissä Radansuu Resortissa. Iltapäivän ja illan aikana selvitetään kesäpeleillä (mölkky, petanque ja mökkitikka) kenellä on paras tekniikka/taktiikka vai paras pelionni. Halukkaat pääsevät myös kokeilemaan ja pelaamaan padelia. Loppuilta vietetään yhdessä rantasaunalla, saunan ja iltapalan merkeissä. Lähtö Kouvolasta kohti Iittiä klo 15:00. Kyytijärjestelyihin palataan myöhemmin tarkemmin. Päättäjäisten omavastuuosuus on 20,00 €/hlö.
Tilaisuus on avoin kaikille KSQ:n jäsenille. Ilmoittautuminen joko hallin kassalla olevaan listaan, tai keijo.petelius@gmail.com 20.5.24 mennessä. Tervetuloa!

Junioriharjoitusten kevätkauden päättäjäiset pidetään torstaina 23.5.24 alkaen klo 17:00. Perinteiseen tapaan junioreille on järjestetty kivoja pelejä, jotka kysyvät tarkkuutta ja nokkeluutta. Kahviossa on tarjolla hyvää syötävää – sisältäen mm sipsejä (Matias!). Erillistä ilmoittautumista ei tarvita.

Kesäkausi alkaa maanantaina 3.6. Maanantaisin pelataan Kesäillan Pelit alkaen klo 18:00. Kesäillan Pelit ovat avoimet kaikille seuran jäsenille, juniorit, naiset ja miehet. Illan aikana ei kisata pisteistä, vaan tarkoitus on pelata vapaammin joko oman pelikaverin kanssa tai kohdata illan aikana useampikin vastustaja. Illan pelien hinta on 7,00 € aikuisilta ja junioreilta 3,00 €.

Boxiliigaa yritetään myös uudelleen käynnistää kesäkuussa. Ideana on pelata kuukausittain lohkopelit, joko kolmen tai neljän pelurin lohkoissa. Apuna käytetään Squash Levels sovellusta, joka on ilmainen. Lohkoihin pyritään sijoittamaan saman tasoiset pelaajat. Peliaikojen sopimiset whatsupin kautta. Jos olet halukas liittymään porukkaan, niin liitä itsesi Squash Levelsiin ja ilmoita siitä keijo.petelius@gmail.com

Kesällä pelaat edullisesti Tähtisquashin kesäkortilla. Kesän pelit (kesä-heinä-elokuu) vain 60,00 €! Osta itsellesi kesäkortti hallin kassalta. Maksutapoina tutut, käteinen, Mobilepay, Smartum, Epassi.

Mukavaa lämmintä kesää! Nähdään hallilla!