KSQ II-div. joukkueen Talin kierroksen tulokset

Posted on Posted in Jäsenkirje, Kilpailut, Tiedotteet

KSQ II -joukkue matkusti 3.2.2024 Helsingin Talihalliin kokoonpanolla ja pelaajajärjestyksellä Esa Naukkarinen, Niko Manula, Teemu Tossavainen ja Janika Irjala. Ensimmäisenä vastaan tuli HSK. Esa sai vastaansa Justus Timosen ja ottelulla oli selkeä teema, kokemus vastaan nuoruus. Ottelu oli ensimmäisestä erästä lähtien tiukkaa vääntöä puolen ja toisin. Esa sai alkupelin toimia kapellimestarina ja johtaa näytelmää, mutta Justus vikkelillä jaloillaan pysyi Esan asettamassa temmossa mukana. Tiukan ja pitkän ottelun jälkeen taistelutantereelta voittajan poistui Justus erävoitoin 3-2.
Niko Manulaa vastaan asettui Riku Salminen, joka osasi luoda vauhtia palloon ja suunnata lyönnit haastaviin paikkoihin. Niko jatkoi trendiä, joka on koko kauden ollut KSQ II -joukkueen heikkous, eli hidas aloitus ensimmäisessä ottelussa. Ottelu loppui Rikulle erävoitoin 3-0.
Teemua vastaan pelasi Kimmo Puukko, joka onnistui hyödyntämään loistavaa kämmenlyöntiään ja ulottuvuuttaan. Vaikka Teemu pelasi mielestään hyvin ja strategiansa mukaisesti, numerot kertovat totuuden, ottelu Kimmolle erävoitoin 3-0.
Janika otteli Kale Leskistä vastaan. Kale pelasi loisto-ottelun ja Janikalle ei jäänyt saumaa kliinisyyteen. Tämäkin ottelu päättyi vieraiden voittoon 3-0.
KSQ II -joukkue kohtasi seuraavaksi LahtiSq:n tiukan kamppailun merkeissä. Esa kairasi voiton Arto Kytöstä tiukkojen vaiheiden jälkeen lukemin 3-2. Erät olivat tasaisia ja pisteistä taisteltiin sinnikkäästi.
Niko hävisi valitettavasti oman ottelunsa Matti Jokiselle erin 1-3. Vaikka Niko taisteli urhoollisesti, Matti vei voiton tiukkojen erien jälkeen.
Teemu taisteli voiton Vesa Koskelasta erin 3-1. Tässä tasaisessa ottelussa kestävyyden merkitys korostui, sillä kliinisyys oli molempien pelaajien heikkous.
Päivän viimeisessä ottelussa Janika kärsi tappion Sille Rikolle lukemin 0-3, vaikka hän yritti näyttää taistelutahtoaan aggressiivisemmalla otteella pelistä.
Kokonaisuudessaan päivä oli täynnä tiukkoja otteluita, ja vaikka jokainen pelaaja antoi kaikkensa, vain kestävyydellä ja kliinisyydellä saavutettiin voittoja.
Teksti by Teemu Tossavainen