Jäsentiedote: Kevään aktiviteetit ja jäsenmaksu

Posted on Posted in Jäsenkirje, Tiedotteet, Yleistä

ARVOISA KSQ:N JÄSEN!

Kouvolan Squash-seura ry:n toimintavuosi nro 47 on pyörähtänyt käyntiin. Menneen vuoden aikana oli paljon onnistumisia ja tapahtumia ja vuoden 2024 osalta koitetaan pistää vielä paremmaksi. Alla on kevätkauden aktiviteetteja, joihin vielä palataan tarkemmilla tiedotteilla lähempänä ko. ajankohtia.

Kevätkauden toimintaa, aktiviteetteja
• 13-14.1. Juniori SM2024, (ESRC, Espoo)
• 20-21.1. Masters SM2024 (MiSq, Mikkeli)
• 27.1. Keitsi Cup nro 7 (MiSq, Mikkeli)
• 3.2. Squashliiga nro 3, I-joukkue, Mikkeli, II-div. Helsinki, HSK
• 9-11.2. SM2024 (avoin)
• 21.2. Perhesquash-päivä Tähtisquash-hallilla
• 2.3. Squashliiga nro 4, I-joukkue, Tuusula (JSK), II-div, Tähtisquash-halli
• 9.3.-10.3. Keitsi Cup nro 8, KSQ Kuusankoski + maajoukkueleiri
• 18.3. Sääntömääräinen KSQ:n kevätkokous
• 20.3. Yritysilta Tähtisquash-hallilla
• 23.3. Squashliigakierros nro 5, I-joukkue Espoo, II-div, Vantaa (MyyrSq)
• 23.3. Keitsi Cup nro 9, Helsinki (HSRC)
• 4-7.4. Seniorit Walesissa, ystävyysturnaus
• 13-14.4. Squashliiga Play Offs, Talihalli, Helsinki
• 17.4. KSQ:n mestaruuskisat, M+N, harrastajat, juniorit
• 11.5. Keitsi Cup nro 10, Espoo (ESRC)
• 25.5. Kauden 2023-2024 päättäjäiset

Jäsenmaksut 2024

Jäsenmaksujen kohdalla olemme siirtyneet toimittamaan maksun postin sijasta sähköpostitse.
Kymenlaakson liikunta lähettää jäsenmaksun Sinulle lähipäivinä. Tärkeää on aina päivittää sähköpostiosoitteessa tapahtuvat muutokset, niin saadaan jäsentiedotteet perille.

Jäsenmaksun eräpäivä on 31.1.2024. Jäsenmaksujen summat ennallaan.

• Aikuiset 60,00 €
• Juniorit: 20,00 €

Jäsenmaksut, kannattajajäsenmaksut mukaan lukien käytetään seuratoimintaan ja sen kehittämiseen. Maksaessasi jäsenmaksusi muista käyttää viitenumeroa!
Jäsenmaksun vastineeksi saat hyvät edut pelimaksuista ja esim. hallilla myynnissä olevista mailoista.

2024 toiminnan painopisteet

Toimintasuunnitelman mukaisesti vuoden 2024 toiminta rakentuu aikaisempina vuosina hyväksi koettujen toimintamuotojen ylläpitämiseen ja kehittämiseen siten, että seuran talous pidetään hyvässä kunnossa. Toiminnan keskiössä ovat aktiivisen junioritoiminnan ylläpitäminen ja kehittäminen, koululaistapahtumat, perhesquash, uusien harrastajien saaminen lajin pariin, työkykyä edistävät tapahtumat yrityksille hallilla ja kilpailutoiminta squashliigassa sekä yksilöpelaajina.

Seuran tärkein voimavara on KSQ:n jäsenet. Jos ja kun Sinulla on kehitysideoita, niin tuo niitä rohkeasti esiin KSQ:n hallitukselle tai allekirjoittaneelle.

Muistathan, että halli on avoinna jokapäivä klo 07-21:00 (varaukset www.kouvolansquashseura.fi) Tule ja tuo hallille myös ystäväsi pelaamaan!

Terveisin, Keijo Petelius, KSQ:n sihteeri

keijo.petelius@gmail.com