Squashleiri kilpajunioreille 19.6.-21.6. Espoossa

Posted on Posted in Junioritoiminta, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet

Tässä Squashliiton Mika Monnon viesti kesän juniorileiristä.

Hyvät juniorit, vanhemmat ja seurat,

Squashleiri kilpajunioreille 19.6.-21.6.2023 Espoossa.

Suomen naisten ykkönen ja PSA:n 52. Emilia ”Emppa” Soini sekä naisten maajoukkuevalmentaja ja ESRC:n päävalmentaja Tommi Lind järjestävät yhdessä Espoo Squash Rackets Clubin ja Kivenlahti Squashin kanssa squashleirin kilpajunioreille täysihoidolla ja majoituksella Kivenlahti Squashissa 19.6.-21.6.2023. Leirin ideana on harjoitella, viettää aikaa ja yöpyä yhdessä mahtavalla porukalla Kivenlahti Squashin tiloissa.

Ilmoittaudu 7.6. mennessä! Ilmoittautuminen ja lisätietoa leiristä löydät leirisivuilta http://www.esrc.fi/kilpaleiri ja oheisesta kutsusta.

Mikäli leiriin liittyen herää kysyttävää tai mietteitä, niin älä epäröi ottaa yhteyttä Tommi Lindiin soittamalla, whatsappilla tai tekstiviestillä numeroon +358505249777 tai sähköpostitse osoitteeseen tommi.lind@esrc.fi.

Tervetuloa kesän mahtavimmalle squashleirille!