KSQ:n kesäkausi käynnistyy

Posted on Posted in Jäsenkirje, Tiedotteet

KSQ:n kevätkauden päättäjäisiä ja samalla kesäkauden avajaisia vietettiin aurinkoisissa Orilammen maisemissa (kuva) 20.5.2023. Päivä sujui mukavasti kanoottimelonnan ja savusaunalla saunomisen merkeissä.
Kesäkaudella pelataan jälleen perinteistä “helteiden herra” peli-iltaa aina maanantaisin klo 18:00. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita! Ensimmäinen peli-ilta on 29.5.23. Vuorossa oleva hallivalvoja on paikalla maanantaisin.
Halli on nykyisellä toimintamallilla käytettävissä jokapäivä klo 07:00-21:00. Pelivuorojen varaukset tehdään nettisivujemme kautta www.kouvolansquashseura.fi. Varauksen jälkeen saat sähköpostitse ovikoodin, jolla pääset pelaamaan. Pelivuorojen maksu tutusti mobilepayn kautta.
Syyskausi puolestaan käynnistyy 4.9.23, mutta sinnehän on vielä matkaa…
Kannattaa kesälläkin tulla hallille pelaamaan satoi tai paistoi! Nähdään Tähtisquashilla!