Keitsi Cup nro 8 tulokset sekä maajoukkueleiri 11-12.3.23

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Kilpailut, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet

Olipa taas kiva viikonloppu squashin parissa omalla Tähtisquash-hallilla!

Lauantaina 11.3.23 pelattiin juniorien Keitsi Cupin kierros nro 8. Hallilla oli 20 nuorta peluria eri puolilta Suomea sekä heidän vanhemmat ja valmentajat. Väkeä oli hallilla siten noin 50 henkeä.

Pelejä pelattiin kuudessa lohkossa, josta jatkettiin playoff-kaavioilla. KSQ:ta edustivat Hannes Hussi, Jaakko Hirvonen, sekä nyt uutena Keitsi Cupin pelaajana Leo Lähde. Omat pelurit menestyivät mainiosti. Hannes voitti lohkon B, Jaakko sijoittui samassa lohkossa toiseksi. Ensikertalainen Leo Lähde puolestaan voitti lohkon C. Tästä on hyvä jatkaa seuraaviin Keitsi Cupin kisoihin, jotka ovat keväällä Merihaassa Helsingissä ja Espoossa.

Välittömästi Keitsi Cup kisan päätyttyä käynnistyi nuorten U15 maajoukkueleiri Matias Tuomen sekä Georges Orphanoun vetämänä. KSQ:n junioreista leirille osallistuivat Hannes Hussi sekä Jaakko Hirvonen.
Leiri jatkui sunnuntaille asti, alkaen jo heti aamusta. Treeniä ja oppia tuli tehokkaalla rytmillä ja ammattitaidolla. Hauskaa oli, vaikka pelureiden jäseniä kivisti jo valmiiksi lauantain Keitsi peleistä ja leirin treeneistä.
Maajoukkueleirejä tullaan käydyn keskustelun mukaan jatkossakin järjestämään Tähtisquash-hallilla.

Palautteet hallistamme ja järjestelyiden toiminnasta olivat ylitsevuotavan positiivisia. Pelit pyörivät aikataulussa, tuomaroinnit hoidettiin ja kahviosta sai maukasta syötävää ja juotavaa.

Kiitokset kattavasti kaikille talkoolaisille!

Teksti ja kuvat by Keijo Petelius

KSQ:n mitalistit: Jaakko, Hannes ja Leo (Palkintoina mitalit ja Kouvolan Lakua)

A-lohkon finaalipeliä seurattiin jännityksellä. Voiton SquaNa:llen Severi Stengårdista vei HSK:n Justus Timonen 5 eräisessä tiukassa pelissä.

U15 maajoukkueleiriläiset ja valmentajat