Liikkuuvuustreenit, kehonhuolto ja squash-klinikka lokakuussa

Posted on Posted in Jäsenkirje, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet

Olemme sopineet Fysios Kouvola Aktiivin/Saila Laaksosen kanssa viiden kerran liikkuvuus- ja kehonhuoltotreeneistä lokakuussa. Treenikerran kesto 1 h, pidetään keskiviikkoisin klo 19:30-20:30. Aloitus 5.10.22. Seuraavat treenit 12.10, 19.10, 26.10 ja viimeinen 2.11.

Sailan sanoin: “Kehonhuolto-paketti sisältää erittäin kannustavia ja tärkeitä harjoitteita ja havaintoja parempiin liikeratoihin ja kehon linjauksiin. Toistuvina harjoitteina, paremman kehonhallinnan ja liikkuvuuden kautta, kaikki tekeminen on mielekkäämpää ja keho tuntuu mukavammalta. Harjoitteet on sekoitus FasciaMethodia, pilatesta ja yin-joogaa. Vaikka nimet kuulostavatkin ehkä rajuilta
niin harjoitteet ovat kuitenkin helppoja ja loogisia. Parasta on juuri se, että kun näitä muutaman kerran tekee ohjattuna niin näitä on helppo jatkaa itsenäisesti ja tehdä vaikka osana alkulämmittelyä ja loppuvenyttelyä.”

Ennen kehonhuolto-/liikkuvuustreeniä mahdollisuus ottaa hiki pelaten squashia klo 18:00-19:30. KSQ:n ykkösjoukkueen manageri Matti Pöljö vetää 19.10. squash-klinikan klo 18-19:30. Matti antaa käytännön ohjeet ja vinkit niin tekniikan kuin myös pelin kehittämiseen.

Mitä tämä kaikki maksaa? Kehonhuolto-/liikkuvuustreenit plus pelit 7,00 €/keskiviikko. Kokonaisuus siis vain 5*7= 35 €! Jos et pääse osallistumaan kaikkiin treeneihin, maksat niistä kerroista mihin osallistut. Voit myös halutettasi tulla suoraan kehonhuolto-/liikkuvuustreeneihin ilman pelejä.

Pelit-/treenit luonnollisesti avoimet niin naisille kuin miehille.

Jotta saadaan hahmotettua osallistujamäärää, niin kerro osallistumisestasi: keijo.petelius@gmail.com tai hallin kassalla olevaan listaan.

Terveisin, Keijo

PS hallilla on muutama jumppa-alusta käytettävissä, mutta jos Sinulta löytyy oma kotoa, niin ota mukaan!