KSQ:n kesäkausi alkaa, hallilla uusi toimintamalli

Posted on Posted in Jäsenkirje, Tiedotteet, Yleistä

KSQ:n kesäkausi alkaa maanantaina 30.5. Perinteiseen tapaan pelataan maanantaisin “Helteiden Herra”- kisaa. Pelit alkavat klo 18:00.

Hallivalvontavuorot on jaettu kesän ajaksi. Hallivalvoja on paikalla aina maanantaisin, mutta hallille pääsee nyt pelaamaan joustavasti jokapäivä klo 07:00-21:00, siis myös viikonloppuisin!
Hallin ovelle on asennettu sähkölukko, joka avautuu numerokoodilla. Pelivuorot varataan pelivuoroa edeltävänä päivänä seuran nettisivuilta (wwww.kouvolansquashseura.fi). Pelivuoron varauksen jälkeen saat sähköpostiisi hallipäälliköltä oven avaukseen tarvittavan koodin mahdollisimman pian varauksesta.

Varaussivulle tulee myös infoa miten hallilla tulee toimia, missä sijaitsevat valokatkaisijat (kahvio, kentät, käytävät, jne). Sauna ja suihkut ovat myös käytettävissä. Tärkeää on, että pelaajat huolehtivat saunan sammuttamisesta saunomisen päätyttyä sekä valojen sammuttamisesta. Erittäin tärkeää on varmistaa, että poistuttaessa hallin ovi menee lukkoon!

Jokainen pelaaja on velvollinen huolehtimaan osaltaan hallin siisteydestä.

Pelit maksetaan Mobile paylla, mutta myös kuukausikortti ja kymppikortti  ovat käytettävissä. Hallin kassalla on kansio, johon kymppikortin käyttökerrat on kuitattava. Kahviossa on tarjolla suklaata ja juomia, jotka nekin maksetaan Mobile paylla. Juomia varten on jääkaapin hankinta vireillä.

Eeazybreak ja Smartum ovat pelivuoron osalta maksutapoina nyt myös hyväksyttyjä.

Mikäli pikkuhaavereita sattuu on hallin kahviossa EA-laukku, laastaria, sidetarpeita ja kylmäpusseja.

Hallissa on valvontakamerat, joilla voidaan osaltaan varmistaa turvallisuutta.

Hallin puhelin on kulloinkin valvontavastuussa olevalla hallivalvojalla, joten ongelmatilanteissa apua on saatavilla.

Tässä tärkeimmät, mukavaa kesää ja nähdään hallilla!