KSQ:n syyskausi alkaa

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Naiset, Yleistä

KSQ:n syyskausi käynnistyy 30.8. maanantaina.

Syyskauden pelit käynnistyvät tutun kaavan mukaan:
– Maanantaina seurailta klo 18:00-
– Tiistaina naisten peli-ilta klo 17:00-18:30
– Torstaina junioriharjoitukset: klo 17:30-19:00 aloittelijat ja klo 18:30-20:00 pidemmälle ehtineet
– Perjantain peli-ilta seuran jäsenille ja myös seuraan kuulumattomille pelaajille klo 18:00-20:00

Hallimme on ollut covid-syistä pitkään kiinni ja ennen 30.8. pelien käynnistymistä on syytä siivota halli talkoilla. Eli, siivoustalkoot 30.8. klo 16:00 alkaen, talkoiden jälkeen pelit klo 18:00- Talkoolaisille tarjolla talkoopitsaa ja -juomaa.

Teron ideoimana on mietitty seuran sisäisen kilpailutoiminnan elvyttämistä. Vanhemmat muistavat varmaan ranking-pelit ja kaaviot. Ideana nyt on pelata keskiviikkoisin kaaviossa tai lohkoissa seurakisaa. Tähän ja aloitukseen palataan syyskuussa tarkemmin.

KSQ on edelleen miesten SM sarjan hallitseva mestari ja lähtee syyskuussa alkavaan sarjaan lähes samalla rosterilla. Squashliigassa on KSQ:lla joukkue myös III-divisioonassa. Ensimmäinen sarjakierros on 25.9.

Syksyn muita aktiviteetteja:
– Syyskauden avajaiset 4.9. Radalla Resort Iitissä (tästä erillinen tiedote/kutsu), ilmoittautuminen 29.8. mennessä: keijo.petelius@gmail.com
– 18.10. Sääntömääräinen syyskokous hallilla

Kun tulet hallille pelaamaan, niin muista covid-ohjeistus ja turvallisuus!

Tervetuloa!

T: Keijo